29. elokuuta 2016

Perjantain muistiinpanoja webinaarista

1.       Rajaa oma kohderyhmäsi
2.       Rajaa kohderyhmä elämäntilanteen ja ongelman tai tarpeen pohjalta.
3.       Mitä sinulta useimmiten kysytään?
4.       Tutki, kysy, kuuntele.

1.       Ota käyttöön sähköposti markkinointi ohjelma!
2.       ohjelmia: Ilmaiset: madmimi, mailchimp
3.       Hidasta vittu
4.       Lisää kirjautumispaikka tai linkki lomakkeelle sivustollesi.

1.       Tee houkutin kirjautumiseen.
2.       Ennen: arvonta, kilpailu. Nyt: hyödyllistä tietoa, ratkaisu ongelmaan.
3.       LIIDIMAGNEETTI selittää myytävän palvelun tarpeellisuuden.
4.       Maistiainen
5.       Ratkaisee jonkin kohderyhmän ongelman tai auttaa saavuttamaan jotain
6.       Ratkaisee ongelman nopeasti
7.       On vastustamaton kohderyhmälle
8.       Lähetetään digitaalisessa muodossa
9.       Yksinkertaisimmillaan 5 vinkkiä kirjautumisen tervetuloa-viestissä
10.   Pidemmälle vietynä vittu hidasta
11.   Tämä räjäyttää kirjautumisen määrän


1.       Aja liikennettä kirjautumispaikkaan.
2.       Houkuttele tilaamaan vinkit
3.       Blogin rinnalla keräät kirjautumisia
4.       Facebook-sivultasi saat suoran linkin
5.       Hakukoneista saat kävijöitä, kun optimoit sivusi sisällön.
6.       Kun sisältöjäsi jaetaan, saat liikennettä
7.       Periaate: Markkinoi sisältöjä, jotka markkinoivat osaamistasi, kerää kirjautumisia, myy sähköpostitse
8.       Ajanjako Tutustu kohderyhmään 40%, tekniikkaan 25%, viestin kirjoitus 35%
9.       Jatkossa voit automatisoida monia toimintoja, joihin sinulla nyt kuluu aikaa.
10.   Älä tee tästä monimutkaisempaa mitä se on.
11.   Älä aloita suuresta vaan pienestä.
12.   Tärkeintä on idea
13.   Kirjota kiinnostava artikkeli
14.   Jaa linkkejä somessa
15.   Optimoi uusia sisältöjä
16.   Toimi aktiivisesti ja tavoitteellisesti verkossa
17.   Rakenne askeleet kohti myyntiä

18.   Mitä isompi lista sen isompi myynti
     Älä välitä järjestys numeroista koska ne on menny sekasin jotenkin.

1 kommentti:

  1. Ihan loistavia vinkkejä mihin tahansa some-markkinointiin. Erityisesti tykkään kohdista 12-16, nämä huomioimalla, ja jaksamalla kehittää säännöllisesti uutta sisältöä, voidaan pysyä paremmin pinnalla google-hauissa. Kun vielä muistetaan käyttää hakusanamainontaa some-kanavissa oikein.

    VastaaPoista