Kanta-asiakas edut/palvelut: Kun asiakas on ryhtynyt kantasiakkaaksi vaikka jonkin ostoksen yhteydessä hän saa alennuksia jotka ovat rajoitettu vain kanta-asiakkaille.
Yhteyden otto: Oston jälkeen soita asiakkaalle ja kysy miten tuote on toiminut ja onko asiakas siihen tyytyväinen. Jos on niin se voi lisätä mahdollisuutta saada asikas takaisin liikkeeseen, jos ei niin kysy mikä mättää ja kiitä palautteesta, jonka jälkeen paranna asiaa.
Tarjoukset: Tuotteen hintaa alentamalla nostat mahdollisten asiakkaiden määrää.
Vakuutus: Ostoksen yhteydessä tarjoa asiakkaalle vakuutusta/takuuta, joten hänellä on turvallisempi olo tuotteen kanssa. Tarjoa myös eri mittaisia ja hintaisia vakuutuksia asiakkaan tarpeita vastaan.
Varaosa-/huoltopalvelut: Jonkin ajan kuluttua kun asikas on ostanut esimerkiksi tietokoneen, tarjoa hänelle varaosa-/huoltopalveluita, tämä takaa tyytyväisyyden ja asikas saattaa suositella ystävilleen liikettäsi.
Hieno miellekartta. Kartan saa muuten pienemmäksi, jos haluat, että se näkyy siistimmin vain blogitekstissä, eikä leviä oikeaan reunaan. Keskikokoisena hyvä.
VastaaPoistaOlet ideoinut kivasti sisältöjä, joilla asiakkaista tosiaan voidaan pitää kiinni. Hyvä!